Територіальні органи ДФС
у Хмельницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян у Хмельницькій митниці ДФС протягом січня - грудня 2017 року

22.12.2017

З початку року до Хмельницької митниці ДФС надійшло 23 письмових  звернень громадян, що на 4 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (19), з них: 23 заяви (100%).

15 звернень надійшло з приводу роз’яснень митного законодавства щодо митного оформлення транспортних засобів, 3 звернення щодо поміщення транспортних  засобів у інший митний режим, 2 звернення щодо надання переліку документів необхідних для переїзду на ПМЖ, 1 звернення щодо перерахунку митних платежів та ПДВ на транспортний засіб, 2 звернення щодо підтвердження факту перетину митного кордону України транспортного засобу та проведення митних процедур щодо товарів.

Всі звернення були розглянуті у встановлені законодавством терміни, факти ненадання відповідей на звернення не зафіксовано.

Всі звернення індивідуальні ( в 2016 році також).

У січні-грудні 2017 року скарг не надходило. Протягом аналогічного періоду  минулого року скарг також не зафіксовано.

За відповідний період 2017 року повторні звернення громадян не надходили.

Неодноразових звернень громадян та звернень громадян, які звернулися  колективно не зареєстровано ні протягом січня-грудня 2017 року, ні в аналогічному періоді 2016 року.

 

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

 

Наказом митниці затверджено Графік особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Хмельницької митниці ДФС.

При кадрових змінах на митниці вносяться зміни до Графіку.

В адміністративному будинку митниці (за адресою м. Хмельницький, вул. Пілотська, 2) для особистого прийому громадян існує спеціальна кімната - громадська приймальня, яка обладнана належним інвентарем і забезпечена нормативно-правовими актами та інформаційними матеріалами. Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб митниці здійснюється у головного державного інспектора розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації. 

Інформація про Графік особистого прийому громадян розміщена на суб – сайті ГУ ДФС у Хмельницькій області офіційного веб-порталу ДФС України, на інформаційних стендах адміністративної будівлі митниці та у структурних підрозділах митниці, які здійснюють митне оформлення та митний контроль.

З початку року здійснено 5 прийомів за зверненнями громадян, з них: 5 заяв (100%).

Відповідно, начальником митниці проведено 1 особистий прийом, 1 – першим заступником начальника митниці, 3 – керівниками структурних підрозділів митниці.
        Основні питання, що порушувалися громадянами на особистому прийомі: працевлаштування, а також особливості митного оформлення товарів, щодо ввезення давальницької сировини, надання статусу уповноваженого (схваленого) експортера.

       Повторних звернень громадян на особистому прийомі керівництвом митниці не було.

      Аналіз категорій громадян, які звертаються на особистий прийом, показав, що це – мешканці та підприємницька громада міста Хмельницького та області, які для упередження порушень та правильного розуміння своїх дій звертаються до керівництва митниці з метою отримання інформації та роз’яснень „з перших вуст”, а також колишні працівники митниці.
    На особистому прийомі керівництвом митниці були надані належні роз’яснення.
   Жінки, яким  присвоєно  почесне  звання України «Мати-героїня»,  інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу та Герої України, непрацездатні особи, а також особи, що постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту, за звітній період на особистий прийом не звертались.
    Скарг, неодноразових звернень громадян та звернень громадян, які звернулися колективно не зафіксовано.

 

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.


     Проаналізувавши звернення громадян, які надійшли у митницю,  фактів порушень посадовими особами митниці положень Закону України „Про звернення громадян”, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, що призвело б до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, тяганини, формалізму, протягом звітного періоду не встановлено.


ІV. Додаткові заходи


      Посилено контроль за розглядом звернень громадян та здійсненням діловодства по даному напрямку, що сприяє якісному та повному розгляду звернень громадян, компетентному вирішенню порушених питань, дотриманню строків розгляду та запобіганню причин надходжень повторних звернень громадян.
     Для упередження виникнення скарг та звернень громадян, пов’язаних з неналежною організацією роботи митниці, неправомірні дії або неналежне виконання службових обов’язків, керівниками структурних підрозділів постійно проводяться профілактичні бесіди та роз’яснювальна робота з підпорядкованим особовим складом щодо недопущення нетактовної поведінки та неввічливого ставлення до громадян. Наголошено на персональній відповідальності посадових осіб митниці за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян.

      Відповідно до ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-IV інформація про роботу зі зверненнями громадян у Хмельницькій митниці ДФС розміщується щомісячно на субсайті ГУ ДФС у Хмельницькій області, на  офіційного веб-порталу ДФС України у рубриці «Приймальня громадян» «Стан розгляду звернень громадян».

 


Головний державний інспектор розгляду звернень

та забезпечення доступу до

публічної інформації

Хмельницької митниці ДФС                                                            Л.М. Довгань