Територіальні органи ДФС
у Хмельницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян у Хмельницькій митниці ДФС протягом січня-червня 2017 року

05.07.2017

І. Результат проведення особистого прийому громадян

У січні-червні 2017 року до Хмельницької митниці ДФС надійшло 13 письмових  звернень громадян, що на 5 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (8); з них: 13 заяв (100%).

2 звернення надійшло з приводу надання інформації щодо підтвердження факту перетину митного кордону транспортного засобу у якості пасажирського.

3 звернення надійшло з приводу поміщення транспортного засобу у митний режим та його утилізації.

7 звернень надійшло з приводу надання інформації щодо порядку митного оформлення та перетину митного кордону України транспортних засобів громадян, щодо надання дозволу на  зняття обмежень на транспортні засоби.

1 звернення надійшло з приводу перерахунку митних платежів та ПДВ на транспортний засіб.

Звернення були розглянуті та надана відповідь у встановлений законодавством термін.

У січні-червні 2017 року скарг не надходило. В алогічному періоді  минулого року скарг також не було.

Протягом ІI кварталу повторні звернення громадян не надходили ні в 2017, ні в 2016 році.

Неодноразових звернень громадян та звернень громадян, які звернулися  колективно за вказаний період 2017 та 2016 років також не зареєстровано.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян

Наказом митниці затверджено Графік особистого прийому громадян керівництвом Хмельницької митниці ДФС.

При кадрових змінах на митниці вносяться зміни до Графіку.

В адміністративному будинку митниці (за адресою м. Хмельницький, вул. Пілотська, 2) для особистого прийому громадян існує спеціальна кімната - громадська приймальня, яка обладнана належним інвентарем і забезпечена нормативно-правовими актами та інформаційними матеріалами. Здійснюється попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва митниці.

Інформація про Графік особистого прийому громадян розміщена на суб – сайті ГУ ДФС у Хмельницькій області офіційного веб-порталу ДФС України,, на інформаційних стендах адміністративної будівлі митниці та у структурних підрозділах митниці, які здійснюють митне оформлення та митний контроль.

Протягом січня- червня 2017 року здійснено 1 прийом за зверненнями громадян на особистий прийом до керівництва митниці (начальники структурних підрозділів): 1 заява (100%).  За відповідний період 2016 року було зареєстровано 2 прийоми за звернення громадян на особистий прийом до керівництва митниці (начальники структурних підрозділів).

Основне питання, що порушувалося громадяном на особистому прийомі: щодо ввезення давальницької сировини на митну територію України.

Повторних звернень громадян на особистий прийом до керівництва митниці не було.

На особистому прийомі громадянам надані належні роз’яснення.

Жінки, яким  присвоєно  почесне  звання України «Мати-героїня»,  інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу та Герої України, непрацездатні особи, а також особи, що постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту, за звітній період на особистий прийом не звертались.

Скарг, неодноразових звернень громадян та звернень громадян, які звернулися  колективно не зареєстровано.      

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи

Проаналізувавши звернення громадян, які надійшли у митницю у ІI кварталі 2017 року, та порушених питань на особистому прийомі  встановлено, що фактів порушень посадовими особами митниці положень Закону України „Про звернення громадян” та не вирішення порушених у зверненні громадянина питань, які належать до компетенції митниці, що призвело б до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, тяганини, формалізму, протягом звітного періоду не встановлено.

ІV. Додаткові заходи

Посилено контроль за розглядом звернень громадян та здійсненням діловодства по даному напрямку, що сприяє якісному та повному розгляду звернень громадян, компетентному вирішенню порушених питань, дотриманню строків розгляду та запобіганню причин надходжень повторних звернень громадян.

Для упередження виникнення скарг та звернень громадян, пов’язаних з неналежною організацією роботи митниці, неправомірні дії або неналежне виконання службових обов’язків, керівниками структурних підрозділів постійно проводяться профілактичні бесіди та роз’яснювальна робота з підпорядкованим особовим складом щодо недопущення нетактовної поведінки та неввічливого ставлення до громадян. Наголошено на персональній відповідальності посадових осіб митниці за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян.

 

Головний державний інспектор розгляду звернень

та забезпечення доступу до публічної інформації 

Хмельницької митниці ДФС                                                               Л.М.Довгань