Територіальні органи ДФС
у Хмельницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Фахівці фіскальної служби Хмельниччини добре знатимуть правила етичної поведінки держслужбовців

10.01.2019

З метою належної організації роботи ГУ ДФС у Хмельницькій області, дотримання службової дисципліни та своєчасного реагування на можливі надзвичайні події в управлінні керівник сектору з питань запобігання та виявлення корупції Віталія Гарматюк провела економічне навчання щодо вивчення вимог ст.ст. 8, 36, 61, 62, 63 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VІІІ, службової дисципліни, присяги державного службовця, правил етичної поведінки та запобігання корупції в органах ДФС, затверджених наказом ДФС від 01.12.2016 №979 (зі змінами та доповненнями).

Як зазначила Віталія Гарматюк, дотримання правил етичної поведінки держслужбовців, які є узагальненням загальноприйнятих європейських стандартів під час виконання своїх посадових обов'язків, ґрунтуються на положеннях Конституції України, Законів України "Про державну службу" і "Про службу в органах місцевого самоврядування", а також загальних вимогах до поведінки цих осіб, визначених Законом України "Про запобігання корупції".

Очевидно, що державні службовці повинні сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов'язки, проявляти ініціативу, не допускати ухилення від прийняття рішень та відповідальності за свої дії та рішення. А також, повинні неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об'єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог, запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими, виконувати свої посадові обов'язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій.