Територіальні органи ДФС
у Хмельницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Платники податків Хмельниччини почали частіше звертатися до ДФС за отриманням адмінпослуг

14.02.2018

У Центрах обслуговування платників та відділеннях державних податкових інспекцій області Хмельниччини у січні 2018 року подолянам надано близько 14 тисяч адміністративних послуги, що майже на 5 тисяч перевищує показник першого місяця минулого року. Про це повідомили в управлінні обслуговування платників ГУ ДФС у Хмельницькій області.

Традиційно найбільш затребуваними в області залишаються такі послуги, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (видано 7,5 тисячі карток), отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків (видано 2 тисячі довідок), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 967 витягів), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 627 книг), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 424 платника), тощо.

Звертаємо увагу, що наразі у всіх 19-ти центрах обслуговування платників, які працюють на Хмельниччині при податкових інспекціях та їх відділеннях, створено комфортні умови для громадян та представників підприємництва, аби вони могли подати звітність, отримати консультацію чи необхідний підтверджуючий документ. Адміністративні та інші послуги надаються відповідно до вимог технологічних карток та нормативних документів, якими керуються фахівці ДФС. З технологічними картами надання необхідних адміністративних послуг та зразками заяв кожен платник податків має можливість ознайомитися на субсайті територіальних органів ДФС у Хмельницькій області в розділі «Діяльність/Адміністративні послуги».

Водночас сучасний рівень інформаційних технологій  дозволяє чимало питань в органах ДФС вирішити дистанційно. Зокрема, процес подання звітності суттєво полегшує електронне звітування, а у віддаленому спілкуванні з органами ДФС допоможе використання персонального робочого місця в  Електронному кабінеті платника

«Прагнучи до європейських стандартів в обслуговуванні платників податків, ДФС України постійно працює над вдосконаленням електронних сервісів. Тому запрошуємо всіх, хто надає перевагу безконтактному спілкуванню з контролюючими органами, стати активними користувачами електронних сервісів ДФС», – підкреслює перший заступник начальник Головного управління ДФС в області Оксана Домерат.