Територіальні органи ДФС
у Хмельницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

У Центрі обслуговування платників податків ДПІ у місті Хмельницькому побували понад 150 тисяч відвідувачів

26.07.2018

Протягом першого півріччя 2018 року до ДПІ у місті Хмельницькому звернулось понад 157 тисяч відвідувачів, яким надано 31,5 тисячі адміністративних послуг, опрацьовано 88,5 тисячі отриманих податкових декларацій та звітів, видано та активовано 4,6 тисячі ключів електронного цифрового підпису та надано 32,7 тисячі інших супутніх послуг.

На сьогодні Центр обслуговування платників ДПІ надає послуги понад 110 тисячам платникам податків. У цьому числі - 36 тисяч суб’єктів господарювання юридичних та фізичних осіб–підприємців, а також 75 тисяч громадян, платників земельного податку та податку на нерухоме майно. В середньому послугами Центру в день користується від 400 платників у звичайні дні та до 1600 – у період приймання звітності.

Також, у ЦОП Державної податкової інспекції у місті Хмельницькому функціонує структурний підрозділ Акредитованого центру сертифікації ключів, де суб’єктам господарювання та громадянам всієї області можна отримати електронний цифровий підпис для здійснення в онлайн - режимі не лише податкових процедур, а також подання звітності до Пенсійного фонду, органів статистики і інших установ, подання Декларацій про майновий стан і доходи, в т.ч. для отримання податкової знижки, подання електронної декларації державними службовцями.

На перспективу в Центрі обслуговування платників планується проведення практичних навчань слухачів Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС Навчально-методичного центру Держфінмоніторингу із різних регіонів України.

Як зазначають провідні фахівці податкової інспекції, наразі обслуговування у ЦОП не в повній мірі відповідає вимогам часу, не є достатньо пристосованим для сучасного, комфортного та швидкого обслуговування значної кількості відвідувачів. Застаріла комп’ютерна та офісна техніка не дає змоги оперативної обробки баз даних та електронного ведення документообігу. Відсутність електронної черги унеможливлює автоматичне регулювання потоків платників, які звертаються за отриманням послуг та/або подають податкову звітність.

Голова комісії з реорганізації ДПІ у місті Хмельницькому Валерій Коновальчук орієнтує кадровий склад інспекції на неупереджене, ввічливе та доброзичливе ставлення, надання повної і достовірної інформації, забезпечення належного сервісу та якісного надання адміністративних послуг в центрі обслуговування платників. В кінцевому рахунку це сприятиме формуванню позитивної громадської думки щодо діяльності територіальних органів Державної фіскальної служби.