Територіальні органи ДФС
у Хмельницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Платники податків Славутчини у ході семінару обговорили головну податкову новацію з уникнення ризиків

21.07.2017

В залі засідань Славутської ОДПІ відбувся семінар з суб’єктами господарювання - платниками податку на додану вартість, а їх було понад 70 чол.,  щодо дії електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ з 01 липня 2017 року.

Перший заступник начальника Славутської ОДПІ Лариса Бондарчук довела до відома присутніх інформацію про запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР) визначено пунктом 74.2 статті 74 Податкового кодексу з квітня 2017 року.

Лариса Бондарчук наголосила, що СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за № 753/30621.

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності, якщо комісією ДФС прийнято рішення про врахування такої інформації.

У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв наказу, – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Звернуто увагу на те, що платник податку має можливість звернутися до ДФС та надати відповідні документи в електронному форматі чи на паперових носіях. Комісія розглядає цю заяву та протягом 5 днів приймає рішення чи дійсно ця операція не містить ознаки ризику і тоді накладна реєструється, чи це ризикова накладна і вона зупиняється.

Завідувачем сектору обслуговування платників Ларисою Холоденко наголошено, що ДФС України  забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).

По завершенню семінару платники податків мали можливість отримати відповіді на актуальні питання. Як зазначили платники податків семінар видався надзвичайно продуктивним та корисним.